Veelgestelde Vragen

Heb je vragen over een bestelling, verzending of product? Grote kans dat wij het antwoord op deze vragen al hebben beantwoord. Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen;

Bestellingen

Hoe kan ik een product bestellen?

Al onze producten zijn zowel online te bestellen en in onze winkel te koop. De eenvoud van onze webshop is dat je op je eigen gemak in ons assortiment kunt zoeken en producten kunt bestellen. Wil je een product liever in het echt bekijken voordat je deze koopt? In onze winkel in Rotterdam hebben wij alle producten voor je klaar liggen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij proberen altijd zo spoedig mogelijk jouw bestelling te leveren. Als we de producten op voorraad hebben (en deze niet op nabestelling zijn) doen we jouw pakketje vaak dezelfde dag nog op de post. Wanneer de bestelling bij onze bezorgdienst ligt duurt het 1 tot 3 werkdagen voordat deze bij jou thuis is.

In de meest gunstige situatie zal jouw pakketje dus de volgende werkdag bij jou aan de deur afgeleverd worden. Mocht je vragen hebben over de status van jouw bestelling; zie onze contactpagina hoe je ons het beste kunt bereiken.

Heb je veel haast met je bestelling? Je kunt tijdens het afrekenen er ook voor kiezen om jouw bestelling dezelfde dag nog bij ons in de winkel af te komen halen.

Hoe werkt Click & Collect?

Wilt u dezelfde dag nog uw bestelling bij ons op komen halen? Dat kan met onze Click & Collect bestelservice.

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst met de verzendmethode “Click & Collect” is het mogelijk uw aangekochte artikelen dezelfde dag nog bij ons in de winkel op te halen. Als je bestelling bij ons klaar ligt ontvang je van ons een e-mail met aanvullende informatie over het ophalen van je bestelling.

Let er wel op dat onze openingstijden kunnen veranderen. Bekijk hier onze actuele openingstijden met meer informatie over onze winkel.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Heb je een artikel gekocht maar voldoet het product toch niet aan je wensen? Als consument mag je de meeste producten, zonder opgaaf van reden, binnen het bedenktermijn van 30 dagen naar ons terugsturen. Let er wel op dat het product onbeschadigd en compleet in de originele verpakking dient te zitten. En wanneer het gaat om een hygiëne artikel (denk aan condooms, glijmiddelen, anaal toys zoals dildo’s en vibrators, etc.) moet de originele seal van het product volledig intact zijn.

Voor verdere afhandeling van een retournering kun je het beste onze pagina betreffende klachten en retouren bekijken.

Verzendingen

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw bestelling wordt altijd zo discreet mogelijk afgehandeld en verzonden. Alle verzendingen worden altijd in een blanco envelop of pakket verzonden en bevatten geen stickers of verpakkingsmaterialen die refereren naar onze winkel en/of merknaam.

Om er zeker van te zijn dat jouw pakketje alleen op jouw adres wordt afgeleverd instrueren wij onze bezorgdienst dat bestellingen niet bij buren afgeleverd dienen te worden. Ben je niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen? Dan zal de bezorger een briefje in de bus doen met de mededeling dat zij de levering de volgende werkdag opnieuw zullen proberen.

Betalingen

Op welke manieren kan ik betalen?

In onze webshop accepteren wij alle algemene Nederlandse en Belgische betaalmethoden zoals iDEAL, creditcard (MasterCard, Visa, AMEX) en Bancontact.

Als je jouw bestelling liever in de winkel wilt komen ophalen en betalen dan kun je bij ons betalen met je betaalpas (Maestro, creditcard, etc.) of contactloos via Apple Pay, Google Pay of een andere algemene NFC-betaalmogelijkheid.

Welke naam staat er op mijn bank- of creditcard afschrijving?

Ook tijdens de betaling van jouw bestelling zullen we discretie zo veel mogelijk in acht nemen. Betalingen via onze webshop en in onze fysieke winkel bevatten een algemene omschrijving en de naam van de tegenrekening zal geen referentie bevatten naar onze merknaam.